HTML

Varázskert

Gyerekeknek!

Friss topikok

Manó a kertben

2011.11.16. 13:36 varázskertész

Egyik nap egy óriási sáskát találtam a barackfa egyik ágán. Lefényképeztem, aztán elkezdtem kutatni a neten, hogy kiderítsem, mit is láttam. Kiderült, hogy egy igazi manót kaptam lencsevégre, egy imádkozó sáskát, vagyis ájtatos manót.
Ha az ismert "imádkozó" pózban látom, egyből rájöttem volna, kivel van dolgom, de ez éppen pihent.
Amikor mellső lábait (látszólag) összekulcsolva "imádkozik", prédára les. Nagyon agresszív ragadozó, még kisebb gyíkokat is elfogyaszt(!) - bár főként rovarokkal táplálkozik.


 

Szólj hozzá!

Címkék: imádkozósáska ájtatos manó

A bejegyzés trackback címe:

https://varazskert.blog.hu/api/trackback/id/tr343387113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása